Vsak proizvajalec, kjer se najde keramika na njegovem repertoarju, želi z proizvodnji seveda čim bolj zadovoljiti trenutnim trendom in povpraševanju kupcev. In veliko je kupcev, ki dejansko sledijo trenutnim trendom in kupujejo stvari, ki so v modi. Peščica pa ostaja tudi takih, ki prisegajo da je klasična keramika večna in najbolj očarljiva.
Trenutno so zelo iskane keramične ploščice, ki v bistvu ne izgledajo kot keramika ampak so različne imitacije lesa, kamna, marmorja, kovine, betona in podobnega. Zelo prodajana je trenutno tudi keramika z natisnjenimi motivi asimetričnih vzorcev ali različnih geometrijskih likov. Vsi se torej trudijo, da bi njihove keramične ploščice izgledale čim bolj podobne naravnim materialom. Seveda sodobna digitalna tehnologija omogoča, da nastajajo resnično dobre imitacije narave. In če je včasih veljalo, da se proizvajalci trudijo, da bi vse ploščice izgledale enako, je potrebno reči da je cilj današnje keramike, da vsaka izgleda čim bolj drugačno in unikatno.
Zelo modna keramika je trenutno tudi postavitev več različnih keramičnih ploščic v enem prostoru. Tako so v tuše ene, okrog lijaka druge in po tleh tretje. Da bo tako kombinacija izgledala primerno tudi v bodoče je res potrebna mera dobrega okusa ali celo nasvet notranjega oblikovalca. Če res želimo dati vedeti, da sledimo modnim trendom mora biti naša keramika zagotovo v velikem formatu, torej velike ploščice pravokotne ali kvadratne oblike, ki kot pravijo keramičarji, so zelo zapletene za polaganje.
Med prestižnimi blagovnimi znamkami keramičnih ploščic se v njih pojavlja tudi veliko žlahtnih kovin in vrednih kamnov. Tako lahko preberemo, da so si razne znane osebe uredile kopalnico v vrednosti več sto tisoč eur, kar pomeni da lahko keramika za kvadratni meter v taki hiši stane toliko kot prenova naše celom kopalnice vključno z vso pripadajočo kopalniško opremo in plačilom keramičarja, ki moramo omeniti tudi predstavlja kar pomemben faktor v izračunu stroškov prenove stanovanja ali hiše.